.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جمشيدي درتعقيب اصلاح طلبان

نماينده نكاء و بهشهر در مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر وضعيت اقتصادي مازندران به همين منوال حاضر باشد نمايندگان مازندران در مجلس بصورت گروهي استعفا مي‌دهيم.
حجه الاسلام والمسلمين محمد حسن جمشيدي در گفتگو با خبرنگار شمال نيوز در ساري اظهار داشت: در شرايط كنوني و در برنامه بودجه سال آينده اتفاق اعتباري خاصي براي مازندران نيفتاد كه اين مسئله استان را به فاجعه نزديك مي‌كند. وي كه درحاشيه مراسم معارفه معاونين استاندارد مازندران با شمال نيوز گفتگو كرد اظهار داشت: در 8 ماه اخير مازندران از لحاظ مديريتي دچار مشكلي بوده است. جمشيدي افزود: دستمان نيز درباره افزايش بودجه مازندران بسته است و به مصيبت عظيمي دچار شده‌ايم.
نماينده نكاء و بهشهر كه چند ماهي است با شهرستان گلوگاه نمايندگي مردم اين منطقه را نيز پذيرفته است خاطر نشان كرد: از مسئولين قبلي و استاندارد سابق اين استان به شدت گله داريم، واقعيت‌هاي بودجه‌اي را به مردم بگوئيد تا مردم بدانند از نظر اعتبار در چه وضعيتي قرار دارند.
وي با بيان اينكه مازندران شرايط كنوني به فاجعه بزرگ اقتصادي نزديك مي‌شود تصريح كرد: رابطه بازي و دوست بازي در ايجاد فاجعه نيز مؤثر است.
حجه‌الاسلام جمشيدي در پايان با انتقاد از توزيع ناعادلانه بودجه در مازندران گفت: در حادثه سيل نكاء 18 ميليارد تومان به شهرستان نكاء اختصاص يافت. كه معلوم نيست در كجا توزيع شده است

نظرات:


Comment: نظر آقاي جمشيدي كاملاً درست است. من در مقاله اي قبلاً نوشته بودم كه "استاندار براي مازندران چه كرد؟" هنوز هم در سايت "روزگاران مازندران" قابل دسترسي است. واقعاً آيا اين رئيس سازمان مديريت شايسته مازندران است؟ فردي كه بالاترين كارش حسابداري يكي از شركت ها بود آيا براي يك استان مهم مي تواند كارآمد باشد. باور نداريد به سايت سازمان مديريت كشور برويد و خودتان سوابق ايشان را مرور كنيد. خداوند خير دهد كسي را كه در عزل و نصب هايش صادقانه گروه بازي و جناح بازي نكند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.